musta tulee vanhan ajan paha maanomistaja..

2-3kk sitten joku lumenauraus väline hajotti mun auton, joka oli parkkeerattu tienvarteen parkkialueelle. tiedustelin siitä sitten heti että kenen muun ongelma tämä on kun mun. talohuoltoyhtiö kerto heti että se ei kuulu niille ja että ne ei saa tehdä mitään duunia kaupungin teillä. jep.

ja nyt kun palasin reissusta oli kaupungilta tullut vastauskirje että niiden tie ei kuulu myöskään niille. toi korvaussumman maksu kuuluu kuitenkin mulle, olis pitäny tajuta käyttää samaa tekniikkaa autoliikkeessä. -kiitti korjauksesta. maksu ei kuulu mulle. moro.

ei pitäis kertoo tätä julkisesti ettei tuu kilpailua, mutta sen tien voi kai myös käydä julistamassa kenen vaan omaisuudeksi, jos se ei kerran kuulu kenellekään. pitää duunaa sellanen kuu/pohjoisnapa-lippu minkä voi pystyttää tonne tielle. iha kingii, vois myydä sen omakotitalotonteiksi.

niin ja poliisista sanottiin että mun pitää ite tutkia kenelle se tie kuuluu. kukaan noista ei kysymällä tunnustanut..kirjottaiskohan ne mulle oikeudet ottaa kiinni ja kuulustella asianomaisia,,vaikka meidän parvekkeella,tai vaatehuoneessa. 3päivää tutkintavankeudessa.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

